Fredag, min älskade vän



Fredag!! Idag är det äntligen fredag. Och det är fint väder ute, precis som jag önskade!

Var hemma sjuk igår eftersom jag hade så vansinnigt ont i kroppen. Har inte tränat på en vecka så det är inte träningsverk utan snarare ett virus. Kanske... Och inte mår jag bättre idag. Fast jag får nog skylla mig själv.

Maria sin skiva med "-ist" tema så jag, Elin och Louise drog dit. Jag var egoist (duh?), Elin lingvist och Louise kommunist. Haha! Vi hade jättemysigt. Jag fick hela paketet också! När jag går ut vill jag ha hela paketet- förfest, party och sen fyllekäk. Det fick jag igår så jag är nöjd :) Jag och Elins fyllefunderingar på Max var rätt härliga, haha.
Det kändes som att allt vi sa var typ av samma intelligenta värde som Einsteins kärnfysikslagar. Det var det säkerligen...

Så jag gick inte till skolan idag. Men jag är faktiskt sjuk! Jag var bara lite dum som festade igår. Men vafan, man är bara ung en gång, visst? Och som mamma sa "om inte du går ut så kommer dina nya skor att gråta". Härlig morsa man har. Men mina skor var verkligen fett snygga. Bild kommer sen (som jag alltid säger.)

Nu ska jag, Kurre och mamma äta hälsotallrik på "COZY".  Ligger på Medborgarplatsen och är fett mys. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback