Hallå jag har fått jobb


FYFAN! för det här vädret. Vad hände med solen? Det gör ju inte så mkt när man är inlåst i skolan hela dagarna men hoppas att det fina vädret kommer tillbaka till helgen... 

Nåååväl, idag skrev jag ett helt sjukt svårt prov. Jag är så kass på geografi! Tycker inte att de är särskilt intressant heller så det spelar ingen roll. Hoppas på godkänt typ.

Skulle egentligen ha tränat idag men jag känner att jag inte orkar. Man ska ju lyssna på sin kropp och bla bla... Brukar ju inte direkt jag vara bäst på, men idag gör jag faktiskt det! Lyssnar på kroppen alltså.  Får träna imorgon istället. Fast jag skulle ljuga om jag sa att jag inte känner mig rastlös och mår dåligt när jag inte tränar. Fan för att jag ska ha det här problemet med mat och träning, skulle vara så skönt att slippa. Men jag får lugna mig med att jag tränar imorgon istället.

Jag har föressten underbara nyheter! Fattar inte varför jag inte skrev det direkt. Skit i geografiprov och solen liksom.

Hallå! Jag har fått jobb!!!!

Jag är så glad! Jobbet är kundtjänst på Lensway som norsktalande. Ska alltså hjälpa Lensways norska kunder. Ingångslönen är bra men efter ett halvår kan man tjäna mycket mer (när provanställningen är över)  Och jag får semester i sommar också, helt undebart! Jag är riktigt nöjd men det känns samtidigt konstigt ha ett riktigt jobb. Fast jag kommer få mina egna pengar... Mina egna cash som JAG tjänat. Kommer vara så stolt, haha.


Kommentarer
Postat av: Sara Solvik

Va kul, grattis till jobbet :)

2009-05-19 @ 12:18:43
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Denise

Grattis grattis grattis =)

2009-05-28 @ 19:38:19
URL: http://swedishbrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback