Härliga vår


Nu känner jag mig redo att börja skriva på riktigt igen, det har ju varit massa avbrott i bloggen. Sorry för det!
Men det är ju inte så kul med massa ledsna inlägg så eftersom jag inte mått så bra så har jag hållit mig undan. Visst att det är skönt att få ur sig, men det kan också bli att man mår sämre av att man försöker konkretisera hur man mår.

Nu känner jag hursomhelst att livet rullar på lite bättre. Dagarna känns ljusare och jag är mer optimistisk! Allt oftare känner jag mig glad. Snart kommer Ranveig hem! Och snart tar jag studenten. :) DET SKA BLI SÅ KUL.

Nu i fredags hade vi vår skiva på Café Umbra. Jag hade störtroligt! Först hade vi förfest här hemma på Söder där vi drack drinkar och skumpa. Sen klädde vi ut oss tokigt! (vissa tokigare än andra, kan tilläggas ;))  Jag var POSH i Spice Girls, så min outfit var classy och svart med skyhöga klackar från Zara som jag är helt kär i!

Philip, Sara och Martin var mina kavaljerer under middagen vilket jag är glad för! Sen kom alla gästerna och partyt drog igång. En komplett kväll, jag är verkligen supernöjd med min skiva!




 Posh, Pocahontas & Lara Croft

Bilder lånade av Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback