Älskling, det är livet som leker med oss


Surprise surprise , vi lagade ingen mat igår heller utan köpte istället från restaurang. LASAGNE!! Fett & gott. ;) Gaah, vi är sådana bekvämbarn! Vilket inte är bra varken för plånboken eller hälsan. Men däremot för smaklökarna och den hemfriden eftersom både jag och Martin inte tycker om att laga mat eller är särskilt duktiga på det. Men SKÄRPNING.

Har haft en lång dag på Universitetet idag. Först såg vi en Svensk stumfilm - Erotikon - cappuccino lunch på Stories - och sedan en lång föreläsning om Konsumtion, Modernitet.. Sekelskifte.  Väldigt givande! Dock är jag rätt slut nu! Men ska ändå försöka pallra mig till gymmet ändå. Var flera veckor sedan jag tränade så det är bara att snöra på skorna igen... Vi får se. Ska försvinna in i Kent nu (som ni kanske förstår av inläggets titel).

Trevlig kväll på er och missa inte Mammas pojkar ikväll. HAHAHAHA, alltså jag dör lite.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Aw tack! :) Ja nästan alltid. När jag vägde som minst tappade jag dock jääääkligt mycket hår. Men det var ändå aldrig tunt. Har min mamma och pappa att tacka det för! Haha. ;)

Kram sötnos!

2009-11-13 @ 10:42:17
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback