Filmhuset


Några kurskamrater har startat den här bloggen. där de fotograferar modevetarnas stil eftersom de tyckte att alla i kursen har så coooooola kläder. Kul idé eller hur? So check it out! Jag blev haffad igår för mina stiliga stövlar, hihi. Bara för att det regnar hela tiden måste man ju ändå försöka se lite classy ut, visst?

Nåväl, idag har jag hittils varit på Filmhuset där jag såg ännu en svensk stumfilm. Böjar vänja mig med stumfilmer nu och håller koncentrationen lite bättre. Men det är svårt utan ljud ska jag säga! Speciellt på morgonen. Sen åkte vi och fikade/lunchade på Thelins på Fältöversten. Inte mina trakter så Emma fick eskortera oss!

Ska äta en avocado nu och läsa lite kurslitteratur. Mode Mode Mode... Att jag inte tröttnar! Jag tröttnar ju på precis allt annat efter typ fem sekunder... Men det faktum att mode per se ändras hela tiden gör det ju ganska svårt att tröttna på... Perfekt för min dampiga hjärna alltså.

Sen ikväll ska jag och älskling gymma. Det är så roligt att gymma tillsammans! Förutom att han brukar insistera på att överraska mig med en plötslig hand på rumpan när jag står i trampmaskinen. Höll på att ge honom en örfil en gång. Men det kan han ta, snuskhummern.


Bild lånad från: http://lookatthelook.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback