Jag kan inte stava till disciplin


Började dagen på Bio Victor Sunset Boulevard från 1950. Väldigt bra film tycker jag. Kanske beror på att den är mer modern än de andra vi sett hittills, men jag tyckte hursomhelst mycket om den. Överhuvudtaget tycker jag om att se film på Filmhuset. Det är så mysigt att börja dagen med en STOR take-away och kolla på gammal film i mörkret ...

Sen hade vi långlunch innan föreläsningen:  Filmstjärnor och lyx: 1920-tal började. Så vi drog och käkade på Fältöversten. Gillar verkligen långa luncher utan stress! Tänk hur ofta man bara kastar i sig maten. Ingen njutning alls! Inte konstigt att jag har så jädrans småspik ont i magen jämt.

Vi hann med lite shopping också! Härligt härligt. Jag köpte ett par sjukt snygga PRICKIGA leggins för att sedan upptäcka att ELIN KLING HAR HÄRMAT MIG!!! Fatta hur sur man blir!  Men sen såg jag att hon hade strumpbyxor och jag leggings. Så hon är förlåten... Haha. Ironi.

Har förresten hela lägenheten för mig själv ikväll! Martin har fest för firman med alla anställda i Västerås. Hade alltså först tänkt gymma järnet och sen utnyttja ensamheten med att plugga. Jag kan meddela,vänner små, att jag gjorde varken eller. HÄHÄHÄ.  Istället satte jag mig med en stor påse NATURGODIS och njöt. Tjockiiiz. Men det var smask. Gymmet finns ju alltid kvar tänkte jag.

Sen blev jag lite rastlös och drog till apoteket och shoppade loss för närmare 400 kr. Vad vet jag inte riktigt. Blir alltid helt manisk inne på apotek. Jag tror till fullo att man kan köpa lycka, hälsa och välmående  genom olivkräm och glidmedel med smak. Det känns rimligt.




20091123

Elin Kling är en fashionabel prick




Kommentarer
Postat av: Johanna

elins outfit på den där bilden är så snygg!

2009-11-27 @ 10:20:39
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback