Ny modeinriktning


Igår började min nya kurs inom Modevetenskapen, nämligen Flärd & Film där jag kommer att studera modet inom film. Jag är så laddad! Ska bli jättespännande- att förhoppningsvis få en annan syn och inblick i filmkulturen. Älskar att studera konst och film och när man gör det utifrån modet så kan det inte bli mycket bättre. PEPPAD. 

Sen fick jag tillbaka tentan igår och jag är nöjd med resultatet! För att vara min första tenta utan rutin så är C ett jättebra betyg :) Godkänt går hela vägen ner till E (flummigt system?) så C är typ... Ett starkt G? Nöjd och glad är jag iallafall.


Flärd och Film


Kommentarer
Postat av: Becca

Grattis!!

2009-11-12 @ 01:16:00
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback