Paranormal activity


Jag SAKNAR min kamera. Glömde den hos Putte på Halloween-festen och har inte kunnat fota sedan dess. Trist att blogga utan bilder. Idag funderade jag t.o.m på att sticka iväg och köpa en ny. Men sen kom jag på att det var lite överdrivet, haha.

Var på premiären av Paranormal Activity i fredags. Ruggigt bra! Spring iväg och se den ifall du tycker om spök-filmer lika mycket som jag gör. ;)

Eftersom det regnade HELA DAGEN igår så åkte jag och älsklingen till Kista Centrum. När vi tog en latte på Wayne's för att vila benen så plötsligt stod Ida där i kassan. Fick värsta chocken, haha! Sen när hon hade slutat så tänkte jag handla julklappar men det blev inte så... Orkar inte tänka på det riktigt än. Dock hade både jag och Ida koll på vad oss själva önskade oss. Såklart! Köpte istället en jättefin tröja (visar sen) och provade smink från Cliniqe (som jag ska köpa imorgon)


Nu ska jag krypa ner bredvid Martin och mysa lite. Imorgon är det måndag och jag vill bara somna så att jag kan få vakna igen! Har mycket kul för mig denna vecka.

 Berättar mer sen, vänner.


Min sömn blir aldrig den samma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback