Sovmorgon?


Blir ett snabbt inlägg innan jag snurrar iväg till föreläsningen The New Woman: Flärd, Action och Serialitet.

Imorse vaknade jag tidigt trots att jag hade sovmorgon av ett gäng BYGGARBETARE som hamrade, borrade och gud vet vad här utanför. Jag låg i sängen och försökte somna om medans jag tänkte svarta tankar. Där försvann min planerad sovmorgon. Gubbjävlar. Förlåt...  Men ÅH så störigt när man vill sova"

Imorgon ska jag möta upp Putte en snabbis och få tillbaka min efterlängtade kamera! Så att jag kan blogga på riktigt med outfit-bilder och så. Tills dess får ni nöja er med mina suddiga fjortis-bilder som jag tagit med mobilen. FOXY, haha. Sen ska jag träffa lite folk och ja, vi får se vad som händer. Spännande saker... :)

Skriver mer sen.


Mohaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback