Godmorgon gullefjun



Idag är det MÅNDAG och nya tag. För mig är det plugg som gäller idag. Måste läsa en hel bok tills imorgon. Wish me luck! Dessutom är den på väldigt svår engelska. Den fanns på svenska också, men dum som jag är så tog jag den på engelska eftersom den andra versionen kostade 100 kr mer. Det är typ fem latte, som Elin hade sagt.

Men sen ikväll är det hoppning. Ser jag fram emot! Har inte hoppat sen i somras. Herregud. Hoppas att jag får en bra häst - får jag Ture så åker jag banne mig hem.

Nä, nu har jag precis duschat och ska käka lite frukost nu. Med betoning på lite -har nämligen gått upp ett kilo denna vecka. Jobbigt.

Nyduschad och glad på en måndagmorgon.




Kommentarer
Postat av: jennie

Fin blogg :)

2009-10-12 @ 22:17:13
URL: http://diorderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback