Grattis Andréa


Åh, vad glad jag är att jag ändå bestämde mig för att hänga med ut igår. Vi hade jättekul! Kände mig nämligen krasslig hela dagen igår så jag tänkte att det kanske var dumt att festa. Men är det fredag så är det! Och Andrea fyllde ju hela 22 år - och det måste ju firas!

Efter föreläsningen åkte jag till Martin och käkade jag med Philip. Vi slötittade vi lite på Idol innan vi åkte till Gärdet. Där firade vi Andrea och sen tog vi Taxi till kära Paradise. Gossarna bjöd på Champagne - Taittinger eller vad den heter. Tycker nog att den är godare än Moët till och med...



Älskling, du är jättesöt med kan du gå undan lite? Jag försöker ta "Kvällens Outfit"?

Strike a 'Dagens Outfit' pose!

Äh, Martin din linslus alltså... Skitsamma. PARTY PARTY! :D


Kommentarer
Postat av: Andréa

Yay! Tack, finns det bättre människor att fira en födelsedag med?

2009-10-24 @ 23:45:37
Postat av: Anonym

den outfiten var nice ;)

2009-10-29 @ 22:58:57
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback