Halloween


Alltså, ni kommer aldrig att gissa vad jag ska vara på Halloween-festen på lördag. ALDRIG! Jag har nämligen själv ingen aning. Och alla mina förslag är kassa. Så, förslag folket? Sen kan man ju GLÖMMA att man kommer in på Buttricks i dessa dagar. Där står det nämligen två, stora vakter och folk står i kö för att komma in i affären. Hua! Galna tider! Och folk säger att vi inte firar Halloween i Sverige? PYTTSAN.

Tur att man är så liten så att man passar i barnstorlekar för vuxenkläderna är ju helt stört dyra. Dubbla priset - minst! Men sen när jag väl stod där så kände jag mig som en riktig tönt. Kom igen, Törnrosa? Ingen urringning där kan jag ju lugnt säga...

Haha, fy vad negativ jag låter. Men det är jag inte! Tycker bara det är roligt att bli upprörd för småsaker.


Fashion Bunny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback