Hold the Horses



Nu har jag precis skrivit den första tentan i mitt liv. Känns häftig på något sätt. På alla sätt!  Lilla jag går på Stockholms Universitet. Det trodde du inte va! Att jag skulle växa upp och bli en liten akademiker, haha. Vill suga på den här karamellen ett tag nu. Känner mig STOLT.

Snart kommer lilla mamma hem och då ska vi gå Götgatan en snabbis. Det är ju löning idag! Eller inte för mig, men jag är glad ändå! Ska ut och fira sen, ska ses klockan åtta vid Svampen. Ska ut med några kursare och kalasa att vi skrivit klart tentan. Ska bli trevligt! Har egentligen ridning idag men skippar det (för andra veckan i rad...) Förlåt lilla ponny.

Hold the horses - jag har ju skrivit min första tenta!


"Lillan" har blivit stor...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh va dålig jag är att kommentera. Läser i alla fall slaviskt. Pusspuss

2009-10-27 @ 08:19:51
Postat av: Hedvig

Camilla; Det är du inte ensam om att göra ;)



Vi måste sees girlie girl!

2009-10-27 @ 14:48:43
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback