Shop Until You Drop


Jag har köpt sjukt snygga jeans idag! OH MY GOSH. Sprang runt som en svettig bäver i alla affärer (som man ju alltid gör när man handlar jeans)  Var så illa tvungen eftersom alla mina gamla jeans har blivit för stora. Ingen dum anledning att shoppa för va ;) Ett par svarta och ett par mörkblå supertajta stuprör blev det till slut.

Jag tycker föressten det är himla skumt det där med storlekar - att det kan vara så olika. De svarta blev i storlek 23 och de andra i 25? Är inte det väldigt stor skillnad, att samma person kan ha två strl emellan? Tröttsamt, för varje bralla var jag tvungen att ta in typ tre storlekar i provrummet eftersom det var så olika.

Har lämnat in dem för uppläggning så bilder kommer imorgon.

Nu ska jag smörja in mig, måla naglarna med mitt nya Maybelline nagellack och lägga en ansiktsmask. Martin är på AIK- match och kommer inte hem förrän sent så jag tänkte passa på och ha lite mini SPA här hemma. Borde man unna sig oftare tycker jag!



jeans <3 jeans <3 jeans <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback