Tentaångest


Tjabatjenahallåå, ska bara informera om att jag faktiskt lever. Har varit mycket med skolan och TENTAN. Tentaångest, moi? Nej, orkar verkligen inte med det just nu. Det får gå som det går - det är ju trots allt min första tenta...

Saknar mina systrar. Saknar Elin. Saknar Norge... Försöker att inte tänka på det men idag har jag känns en väldigt stark saknad. Får försöka skaka av mig det, iallafall för stunden.

Nu ska jag iallafall dricka upp mitt glas med cola och springa iväg till cellon. Blev ett lite flummigt inlägg men så är det ibland.


Här har jag suttit och övat idag på min lilla mås-pall.


Kommentarer
Postat av: Emma Wahlström

Kjempeklem til Hedvig!!

Emma

2009-10-20 @ 21:34:10
URL: http://emmawahlstromfoto.blogspot.com
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

Hejsan! Jag ville bara önska dig en bra dag :)

2009-10-22 @ 12:50:13
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback