Äntligen tillbaka på hästryggen


Som jag har längtat! Äntligen får jag börja rida igen och det verkligen pirrade i magen när jag fick sätta mig i sadeln igen. Har verkligen saknat ridningen. Kroppen var dock superstel och inte alls som jag är van vid.

Vad kan det bero på? Förmodligen har det att göra med att jag normalt tränar en hel del - och nu har jag inte tränat alls på närmare fyra månader. Klart kroppen blir annorlunda. Jag vet att det är sjukt jobbigt med folk som gnäller (och dessutom BLOGGAR om det) men jag har verkligen ont hela tiden. Jag har så ont i kroppen att jag vaknar på nätterna. Någon som vill ge mig massage? Jag betalar naturligtvis.


Fick rida lilla Bozo


Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina! :P Jag älskar våra roadtrips ut till förorten :)

2009-09-16 @ 10:44:39
URL: http://elincerha.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Förorten? Landet snarare... ;)

2009-09-16 @ 23:07:47
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback