Första föreläsningen och en hatkärlek till min garderob



Min garderob är verkligen fantastisk men vissa dagar kommer vi bara helt enkelt inte överens. En riktig hat-kärlek alltså. Idag är en sådan dag då jag känner att allting antingen ligger i tvätten, hos Martin eller att jag söker plagg som jag helt enkelt inte äger. Det kan vara ett enda sketet plagg som bara förstör en hel outfit. Idag hade jag alla jeans hos Martin, alla leggins i tvätten och jag äger för tusan inte några BASPLAGG. Sjukt störigt.

Nåväl, får fixa det sen. Basplagg är iallafall otroligt viktigt - hela outfiten byggs ju på dem och de måste vara av bra kvalité.

Ska träffa Kalle nu och så ska vi ha vår första föreläsning. Sjukt spännande! Känner hur det pirrar i magen. Kurslitteraturen är iallafall helt otrolig. Som skriven för mig och jag känner bara JA-JA-JA!


Lite skor


Lite kläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback