FREDAG FREDAG FREDAG



Sorry, dålig uppdatering. Har haft mina anledningar dock. Men idag är det FREDAG (!!!) och då måste det ju såklart bloggas! Just nu sitter jag alltså här, myser med lite choklad och hoppas på att det kommer bli en trevlig helg. Idag har jag såklart lunchat med mamma. Blev som vanligt mysigt och vi sa som vanligt den eviga frasen "nu är det nog sista gången vi sitter på en uteservering..." Fredagslucnhen intogs nämligen på en terass vid Fjällgatan där vi åt och sipprade latte. Så enkelt livet kan vara ibland.

Visar vad vi shoppade litet senare


Så här bra fotar alltså mamma när hon är hungrig.
klänning Weekday, skor Din sko, väska Judits second hand, smycke Pilgrim, hår nyklippt av mor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jo tack, det är bra med mig! Har tränat aerobic och ätit världens godaste kalkon&keso-sallad idag, känns kanon! Hur är det med dig? Vill ses snart! Puss!

2009-09-11 @ 17:56:59
Postat av: Anonym

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en jätte snygg bloggdesign ^^ Kul om du ville vara med :)



http://lolad.se

2009-09-11 @ 21:49:03
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

sööt klänning :)



Kolla in dagens låt med *Christina Aguilera! <3* http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/its-so-hard-to-stand-your-ground-when-youre.html#comment

2009-09-13 @ 12:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback