Fredags mys



FREDAG igen! Veckorna går snabbt och inte mig emot! Blir lycklig så fort jag hör ordet fredag.
FREDAGS-MYS. Och ikväll verkar det som att det blir mys i ordets rätta bemärkelse. Jag hade tänkt dra med mig pojkvännen på Coco Avant Chanel som har premiär ikväll. Det hade han ingen lust med. Nähä, det kan man ju förstå att han inte vill.. Han är ju man och sådär. Så jag föreslog "Flickan som brände sig" eller vad den heter. Men han sa att han var för bakis efter kryssningen och bara ville vara hemma o mysa. J'happ! Det var min fredag det! Bäst att han bjuder på Sushi!

Men trots hög naaaw-faktor så spelar det ingen roll vad vi gör. Jag vill ju bara vara med honom.

Så, nu tänkte jag spruta på mig lite Coco Nr. 5 (som kompensation för att jag missar premiären) springa upp på Götgatan och kolla på en vit päls (som jag egentligen inte har råd med) Samtidigt ska jag fundera på varför jag åker till en etta på Kungsholmen när hela lägenheten på Södermalm står tom. Men min pojkvän är väl rädd för Hammarbyarna. ;) 


Bäst att du bjuder på sushi, grabben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback