Grattis mamma


Grattis mamma! Igår var jag i Norrtälje och firade min älskade mamma. För att fira henne på 47-års dagen så åkte jag, Martin, min moster och små-kusinerna ut till huset. Det var jättefint väder och det slutade med att vi fick en mysig kväll. Mamma fick smink och en bok som hon (självklart) redan hade läst av mig. Sen har jag rensat skafferiet och kylskåpet hemma vilket uppskattades! Jag är en mycket snäll dotter. ;) Sen fick mor en superbra kamera av sin man Kurre. Så avundsjuk! Min kamera har bara hälften så många megapixel...

Som sagt var det helt undebart väder igår! Så jag och M var ute och promenerade på vackra Kungsholmen lite och jag hittade ÄNTLIGEN ett H&M som hade kvar den eftertraktade vita pälsen och dessutom i MIN STORLEK!!!! Den är från H&M TREND vilket innebär att den inte görs i lika många upplager. Svår att få tag i, men lyckan var total när jag väl gjorde det. Så sjukt glamourous. Men det brände lite i plånboken...


Bild lånad av Pause.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh, den jakken er så fiiin! Prøvde den selv her om dagen. Tenk den når det blir sne. Skikkelig sneprinsesse:) Grattis!

2009-09-21 @ 18:46:35
URL: http://natalicious-style.odinh.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback