Måndagar är inte så pjåkiga ändå


Dårlig uppdatering, jag vet, men det har varit lite mycket. Idag är det iallafall måndag och jag känner mig glad efter helgen. Förstår förresten inte varför måndagar får så mycket skit. Okej, nu jobbar ju inte jag - så jag ska kanske vara tyst. Men vaddå, man är utvilad efter helgen och så det är nya tag som gäller. Som ett litet mini-nyår varje vecka. Eller nått.

Det har varit en fest(lig) helg där vi har haft vänner på besök. Vi var på Kungsholmen- like back in the days! Känns väldigt nostalgiskt med förfester där. Kanske lite tidigt att kalla det nostalgi efter att det bara gått typ ett år men ändå. Kul & få träffa Philip, Therese, Ida, Camilla och Elin.


Ska snart sticka till stallet nu.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Din blogg är så fin som en pigilin. Min lilla tattis fick vara med också guu så fint. Men du hjärtat tid för uppdatering. Puss

2009-10-03 @ 14:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback