Mysig söndag


I går var vi ute och lekte turister i gamla stan. Riktigt mysigt! Jag fick glass också i det fina vädret. Kanske min sista glass i solens sista strålar. Förhoppningsvis inte. Men det skrämmer mig hur kyligt det har blivit ute bara de senaste dagarna. NEJ. JAG ÄR INTE REDO.

Sen på kvällen åkte vi till Martins familj och hade söndagsmiddag. Älskar det sammansatta ordet förresten- söndagsmiddag. Låter så avslappnat och opretientöst. Det var väldigt trevligt iallafall och på kvällen var vi hemma och myste. Jag hoppas att det blir fler sådana här söndagar.


Kommentarer
Postat av: Julia

Aw, vad söta ni är tillsammans! =)

2009-09-15 @ 11:05:01
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback