Tillbaka till gymmet


Jesus vad härligt det är att träna. Idag efter flera veckor har jag ÄNTLIGEN fått gå till mitt kära gym. Tog det ändå lugnt, sprang 9 km istället för den vanliga milen. Vill inte överanstränga mig eftersom jag varit så himla stel på sistone. Har verkligen saknat att springa och nu är jag alltså tillbaka på gymmet. Underbart!

Innan seminariumet idag gick jag en liten prommis ner till Gamla Stan med Morgan. Det slog mig hur det är gula löv precis överallt. Alltså jag orkar inte hösten,  pallar inte kylan. Rå hit med bikinin liksom. Känns ju som att jag fortfarande väntar på sommaren!

Alltså. Vad hände?


Kommentarer
Postat av: Sanna

härligt och gymma!

2009-09-17 @ 09:42:27
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: NaNatalie

Hej Hedvig!

Googlet 'Adorned in Dreams' også dukket bloggen din opp. Haha!



Tenkte jeg bare skulle si hej :) Jeg liker for øvrig høsten, er liksom så koselig og nostalgisk. Så kan man kle seg i strikkejakker, kåper, støvletter of sånt! Savner sommeren og da, men den kommer før man rekker å tenke på den, skal du se ;)



Kram

2009-09-17 @ 15:31:54
URL: http://natalicious-style.odinh.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback