Äntligen lördag


Yep, nu är det helg! Hade tänkt att solen skulle skina och det skulle vara värsta supervädret men så blev det ju inte. Mamma och jag gjorde ett tappert försök att promenera runt Djurgården igår men det var apkallt! Men kanske lika bra det- ska sitta inne och plugga plugga plugga inför tentan idag. Så att jag slipper sen ;}

Sen ikväll ska jag på Joannas kalaaaas! Lill-Alva ska sova hemma hos "mormor" medan jag dricker bubblor. Ska bli skoj! Hoppas hon tycker om sin present..:]

Ska sätta igång med pluggandet nu. Känns lite sådär- Skulle mycket hellre vilja shoppa idag. Skulle vilja ha ett par Levis shorts modell 501 som Sofi Fahrman så flitigt använder (åtminstone förra sommaren) VAR kan man hitta sådana?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

letar med efter sånna här shorts! dom är från levis men hitta ingen jä*la butik som har dem! men misstänker att dom finns på jc, ska kika där o även leta vidare. skriver ifall jag hittar dom hihi, as söt blogg :)

2010-04-20 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback