En riktig påsk


Nu är jag tillbaka till storstan. Har haft en underbar vecka i Sälen med Martin och hans goa familj. De är verkligen snälla! Har åkt massor, massor med skidor och bara myst i det fina vädret. Åh, jag behövde verkligen en riktig PÅSK och det har jag banne mig fått! Sol, skidor och MASSVIS med godis, hihi. Så ska det vara! Känns dock lite sorgligt att jag inte kommer få åka skidor på ett helt år. Men samtidigt byter jag gärna ut bikinin mot stavarna...

När vi nådde Stockholm var det inga tvivel om att våren är här på riktigt. Ner i källarn med alla tjocka tröjor och jackor, bums! Från och med nu är det bara tunna tyger och ljusa färger som gäller. Måste förresten fundera på vad jag ska ha på mig på arbetsintervjun imorgon. Ja, juste! Jag ska på intervju imorgon. Berättar mer sen. ;]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback