Lazy Sunday


Har sovit ut rejält imorse! Har nog inte sovit till 10:30 på hur länge som helst. Vuxenpoäng! Jag är ju ingen tonåring längre så det är kanske därför som jag tycker om att stiga upp tidigt på morgonen. Känns som att man får ut mer av dagen då. Men idag var det banne mig skönt att sova lite och gosa mig ner i Martins nacke.

Var på NAGLO igår vilket är en bögvänlig vodkabar på typ 10 kvm. Helt tokigt litet och det brukar alltid sluta i katastrof när vi är där så jag var skeptiskt. Men fan, vi hade skitkul! Först hade vi förfest här hemma sen mötte vi upp Jossans vänner och Jocke & Philip. Skojigt värre.

Idag hade jag tänkt ta det lite chill. Ska vara nyttig och äta sallad och YOGA med Elin. Rensa själen lite. Det behövs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback