Äntligen måndag


Vet ni? Jag har börjat älska måndagar. Det är ju en jättehärlig dag, förstår inte varför den får så mycket skit! Nystart och en hel ny vecka att se fram emot. Sen händer det massa kul den här veckan så jag var lite pirrig när jag steg upp! Hihi. Älska.

Nu ska jag snurra iväg till seminariumet till boken Leoparden (tråkigare bok får man leta efter..) sedan ska jag söka jobb som en galning, plugga och förhoppningsvis hinner jag med ett gympass och kanske lite shopping. Vi får se :) Åh, sen får jag tillbaka min hemtenta idag! NERVIGT !!


Fick rosor av Martin igår <3  Rosa såklart! Han fick en puss av mig.


Kommentarer
Postat av: karro

Hedvig, kussen min! :) Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med söthunda och lägenhet, plugg och allt annat du har för dig? :) föresten behöver tips på någon bra ansiktsrengöring+facetoner+fuktkräm. Mitt älsklingsmärke har slutat sålts! :( tänkte när du redan är min klädguru så kanske du har koll på sånt här också :) hoppas du kommer till norr snart! då tar jag Mandis med mig och hälsar på :)

2010-02-17 @ 23:50:19
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback