Let's dance på Ambassadeur


Jag vaknade imorse och bara: COLA!!!! Ja, jag erkänner, jag är lite bakis... Men det får man vara ibland! Hade en stört rolig utekväll igår med Elin. Verkligen superkul! Vi drog på oss klackarna och drog till Ambassadeur där det var fullt ös. Hela Let's Dance gänget var däroch vi dansade loss med dem. Kändiskåta som vi är! Elin var lite tänd på Daniel Da Silva som var DJ och flörtade lite försiktigt med honom, hihi. 

Åh, har superont i fötterna idag dock, hade så kul på dansgolvet så jag tänkte inte på hur höga mina klackar var... Och inte den bästa kvaliteten heller inser jag nu. Ska nog investera i ett par bättre och lite dyrare. Skor är något som verkligen blir skönare ju dyrare de är, tyvärr.

Förresten! På Mc Donalds beställde Elin Kling Big Mac så det kommer jag också göra i fortsättningen. Haha, om det är vad fashionistor äter så får jag väl hugga in ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback