Longchamp


Två inlägg och klockan är inte ens 12, haha. Men det får ni leva med! Det är ju trots allt fredag ;}

Jo! Jag har köpt en helt undebar väska som jag bara måste blogga om; en svart Longchamp väska i den stora modellen. Skitsvår att få tag i men nu är den äntligen min! Älskar verkligen Longchamp väskorna, tycker de är så fina och klassiska. Har en beige också i samma modell men den använder jag bara på gymmet. Tycker också den marinblå är fin men tog den svarta då den är mer klassisk. :) Valde den stora modellen eftersom jag tycker den lilla ser ganska "barnslig" ut ;]


Klicka för att visa Megabild! otroligt fin vår väska/bag äkta LONGCHAMP svart (mode trend)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback