Everything is just Dandy


Dags för en update. Det har varit mycket på gång nu så har inte haft tiden att blogga. Hänt både roliga och tråkiga grejer. Tråkigt nog har vi haft inbrott i huset i Norrtälje vilket gör mig helt rasande. Tycker först och främst att det är så sjukt obehagligt att folk har rotat igenom våra saker. SÅ ÄCKLANDE. Har aldrig varit med om inbrott tidigare men jag antar att det är den värsta känslan för de flesta... Sen tog de TV, stereo, högtalare och sånt. Och sen drack de upp vodkan i kylen. Där och då!  Hallåååå?! Hur är folk funtade egentligen? ÅH!

Nog om det. Blir bara irriterad....

Har haft en riktigt bra helg, får glädja mig åt det. I fredags var jag och bästis på Spy Bar och härjade och i lördag var vi på schlagerparty hos Mathias & Maris. Jätte kul och så skönt att slippa stå i kö till någon klubb i det här helt galna vädre. Inget slår en kul hemmafest, visst? ;]

Idag har jag lämnat in inlämningsuppgiften där jag valde att analysera "Le Dandy".  Åh, finns det något bättre än att lämna in ett arbete och vara fri, fri, fri! För en stund iallafall, sen måste man ju plugga vidare. Men för stunden är det en riktigt, riktigt härlig känsla!

Nu ska jag ge mig ut i kylan och sticka till gymmet. Blir lite styrketräning idag sedan hem och läsa på om Italiensk modehistoria inför föreläsningen imorgon.


Le Dandy
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback