what to do?


Suck. Efter föreläsningen idag var ja tvungen att åka ut till Vällingby för att hämta Alva. Han har nämligen fått tillsägelse på jobbet om att hon skäller och springer runt där. Han har kontor i ett s.k "kontorshotell" vilket gör att flera andra företag har sina kontor där. Alva är en liten valp så visst har hon massor av energi och chihuahua ÄR skälliga hundar. Det är heller inte meningen att hon ska vara på hans kontor utan det är bara nu när hon är valp och medan hon lär sig, steg för steg, att vara hemma själv. Hittills kan hon vara själv i 40 min utan problem men jag vill inte traumatisera henne genom att lämna henne för snabbt heller! Har föreläsningar nästa vecka och massa andra grejer o möten som jag måste gå på så jag vet inte vad jag ska göra nu när hon inte får följa med honom på jobbet längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback