Alva är populär


Just nu är jag så himla MÄTT. Låter larvigt kanske, men har ätit världens största Ceasar sallad från restaurangen här bredvid. UHHH. Kan knappt äta någonting utan att få total gravidmage. Så jobbigt! Längtar tills det blir normalt igen men jag antar att det kommer ta tid...

Imorgon ska jag iallafall till kliniken. En annan denna gång så det blir första gången där. Känns bra att jag äntligen fått en tid - men har så klart blandade känslor... Ja, ja, ja.

Sedan ska jag unna min en massage imorgon :] Längtaaaar.

Vi har förresten mycket besök här hemma, Alvisen är poppis! Igår träffade hon Camilla och sedan kom Gustav och Therese förbi på kvällen. Lovia och Marja tittade förbi en snabbis förut och sedan käkade mamma och Pia här. Imorgon kommer Philip och sedan ville Sandra och Julia ses o gosa med lilltjejen. ;}


Kommentarer
Postat av: Julia

som du säger, är man söt kommer man undan med allting och alla vill träffa henne! men jag vill klart träffa dig med, för du är också söt, haha! :) <33

2010-01-08 @ 21:20:53
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh så söt vovve!

2010-01-15 @ 10:33:06
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback