Är det så här det känns att vara kändis?


Vaknade i morse av att Alva glatt pussade mig i ansiktet. Finns det något bättre sätt att vakna på? Åh, hon är som sötast på morgonen när hon kryper tätt, tätt intill och bara myser. Hon ääälskar att sova ut på morgonen. Lik sin husse där också ;)

Elin  plingade på vid elvasnåret med två stora XL take- away latte med extra shot och sojamjölk till henne. PRECIS som vi vill ha dom!! Hon är bara gulligast. Sedan åt vi en sen mys-frukost med toast innan jag stack iväg en stund medan hon var Alvas nanny.

Var på kliniken i dag. Överläkaren som jag fick träffa var proffsig och allt kändes bra. Vi pratade, hon ställde frågor, gjorde tester, läkarundersökning, blodprov (!!) och sen fick jag väga mig. Hade gått upp från 44 kg till nästan 47 kg vilket kändes så där.... Jobbigt. Men jag hoppas att den känslan kommer försvinna med behandling.

Sen mötte Elin & Alva upp mig i Slussen för att shoppa lite. Vi gick runt som kändisar på götgatan, haha. Verkligen ALLA stirrar, pekar, viskar och kommer fram och hälsar. Helt tokigt! Är det så här det känns att vara kändis?



Kommentarer
Postat av: Julia

Get used to it. ;) Tisdagen den 9:e februari? <3

2010-01-19 @ 19:17:26
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback