Årets första dag


Nyårsafton igår! Hade ni trevligt? Jag, Alvisen och Martin firade hemma hos Gustav & Therese med massa trevlig folk och supergod mat. Åt så mycket att jag nästan fortfarande är mätt, haha. Alva var festens mittpunkt och alla blev såklaaart kära i lilltjejen. Hon skötte sig verkligen exemplariskt! Det var ju massa nytt för henne igår; koppel, bussen, fyverkerierna, hög musik, dans, mycket folk... Men hon var så avslappnad! Duktig flicka. <3

Vid tolvslaget drog de andra till Västerbron för att kolla raketer medan jag och "lilla familjen" stannade kvar i lägenheten för att inte Alva skulle bli rädd.  Jag och Martin delade på min champagne från studenten - Moët med sterlingdiamanter-  och firade in året. Jättemysigt! Tror verkligen att det blir ett TOPPENÅR! Har en bra känsla i magen som jag tänker hålla fast vid. Tror 2010 kommer bli ett helt fantastiskt år.




ÄNTLIGEN fick jag tillfälle att dricka min Moët & Chandon Royal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback