Hejdå Creutzgatan


Ska inleda det här inlägget som bara jag kan: JAG HAR ONT I MAGEN !!!!

Haha, jag veet att jag tjatar men jag hoppas att ingen av er någonsin behöver känna så här. Fattar grejen med att den håller på att anpassa sig samtidigt som jag ökar kalorier/ dag men sen är den ju känslig i sig. Att jag pepprar sönder allt jag äter, dricker massor med kaffe, cola och äter massa bröd lär ju knappast göra saken bättre.

SKITSAMMA. Jag har roligare saker att skriva om. LÄGENHETEN ÄR SÅLD. Wihoo. Samtidigt som det känns tråkigt att inte vakna upp i den lilla ettan på Creutzgatan så vill jag ju flytta. Så det är lite ambivalent. Men mest glad, så klart! Åh, allt går så rasande snabbt! Det är lite svårt att hänga med i svängarna men det är väl så det är när grejer händer. I LIKE. Samtidigt som jag är lite förvirrad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback