Kurslitteratur och huvudvärk


Har precis intagit dagens typ femte värktablett. Har apont i huvudet... Var hemma hos Joanna igår och drack rödvin (vilket jag annars aldrig dricker) så jag tror att det kan vara det... Dunk, dunk, dunk säger det iallafall. Men det var det värt för vi hade trääävligt!

Den nya kursen om fransk och italiensk modekultur är förresten helt super. Känns mycket bättre upplagd och disciplinerad än den förra. Åh, har haft föreläsningar hela veckan nu men nu är det helg för mig !!! Dock måste jag plugga rätt mycket i helgen eftersom jag åker till sälen på onsdag och har därför seminarium som första gruppen. Hade lätt tagit en senare grupp annars men nu blir det läsa som gäller!

Fick förresten min kurslitteratur idag som jag beställt. Åh, älskar mina modeböcker...


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Har du också den boken nu! Den är bara såååå fin. Ska ha den framme hela tiden i lghten :)

2010-01-28 @ 19:03:31
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback