Längtar till vår


Idag är det fredag! Jag sitter och myser med tösen samtidigt som jag läser i Madame Bovary. Ska gå en prommis med henne över isen vid Rålis sen. Hon brukar tycka det är så roligt att springa där med de andra hundarna. Alla hundar ser så glada ut när de springer där på isen o gör små glädjeskutt. Synd bara att det är så KALLT ute och så mycket snö. Hallå, har vinter börjat om nu? Pallar inte.

Eftersom Martin ska snobba sig med att åka limo och gå på Sturecompaniet så ska jag vara hemma med Alva. Elin kommer och gör mig sällskap sedan så vi får ha fredagsmys med bubbel och Let's dance. :)

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, bort med vintern! Usch och fy! jag vill se bilder på lägenheten ;) hyfsat nyfiken!

2010-02-01 @ 07:37:34
URL: http://creativestudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback