Lazy Sunday


Ajajaja, har JÄTTE ont i magen just nu efter frukosten. Har kommit på att jag inte tål ajvar vilket är typ min favorit på frukostmackan. Synd :( Så det blir inget mer av det. Eller vitlök från den delen - var nämligen vitlök i maten på nyår men jag struntade i det eftersom det ju var så gott. Men det fick jag lida för sen... Suck. Så himla tråk att min mage ska krångla jämt.

Lillan är ju inte helt rumsren än så ibland händer det olyckor. Sen kan de lukta var de kissat tidigare och kissar alltså på samma ställe inomhus igen. TYVÄRR kissade hon första gången i sängen vilket betyder att varje gång det händer en olycka och hon inte klarar hålla sig så kissar hon där. SUCK. Har tvättat täcket och lakanet typ en miljon gånger. Det är tur att hon är så söt ändå... Undrar ifall det är därför valpar är så gulliga? För att man ska stå ut med allt bus de gör? Haha.

Nu ska vi ut och gå en liten promenad i koppel så att hon får träna på det. Hittills har hon varit jätteduktig!  Sen bär det av till Södermalm. Vill att hon ska lukta runt lite i lägenheten där så att hon får ta in miljön.

Trevlig "Lazy Sunday" på er.





Söndagsmys med husse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback