Lidnersgatan 6


Jag har STRÅLANDE nyheter !!! VI SKA FLYTTA TILL EN TVÅA PÅ KUNGSHOLMEN!!!

Puh, jag var bara tvungen att ropa ut det litegrann. Men det känns så himla häftigt alltihop. Och det har gått så snabbt! Vi har ju kollat på flera lägenheter och varit på massa visningar häromkring. Sedan ringde Martin mig i måndags och sa "jag har hittat vår lägenhet, du måste kolla". Så jag skippade gymmet och följde med.

Det var den absolut finaste lägenheten vi kollat på. Ljus, öppen, balkong, fler stora garderober och för att inte tala om utsikten. Det var nämligen den Martin föll för när han kollade på hemnet.

Båda visste vad den andra tänkte: tänk att få vakna upp här...

För att göra en lång historia kort så ringde Martin upp mig igår och sade "Jag kommer inte vara hemma när du kommer." Varpå jag inte fattade någonting och blev lite sur över middagen. "Jo, jag ska iväg och skriva på kontrakt förstår du...". Jag blev så klart helt överlycklig och stod och hoppade runt på gymmet. Haha, tjejerna i omklädningsrummet måste trott jag var helt tokig...

Lidnersgatan 6
är alltså  min nya adress. Jag ska flytta hemifrån på riktigt och vara skriven på Kungsholmen istället för Södermalm! JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD.


Kommentarer
Postat av: Julia

2010-01-20 @ 23:17:57
URL: http://ju
Postat av: Julia

Jag hoppar typ själv här hemma! GRATTIS babe! <3

2010-01-20 @ 23:18:51
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh grattis!!!! Fasen vad roligt!! :D Måste vara helt fab att flytta in i en lght som man inte måste renovera ;)

2010-01-20 @ 23:51:51
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback