Min Drömlägenhet


Sitter och söndagsmyser med lilla familjen :] Dock ligger lillan med sitt nya bacon-ben och Martin kollar på Band of Brothers så jag tänkte passa på och blogga lite om helgen. Har hunnit med mycket! I fredags kom Elin och Philip hit och festade lite. Vi köpte med oss sushi och konstaterade att bubbel+ sushi = KÄRLEK !!!

På lördagen mötte vi upp Elin på Wayne's där hon jobbar och fick gratis fika. Hon är mycket duktig barista :) Sedan shoppade vi lite vilket Alva verkade tycka var helt lugnt. Hon har ju en mor som är SHOPOHOLIC så det var toppen. ;}

Sen på kvällen beställde vi hem mat, festade lite och drog vidare till Mathias i Fridhemsplan. Alva följde förstås med och tyckte det var superspännade. Riktig lite party- vovve är vad hon är. 
 
Idag kom mina kusiner hit och hälsade på lilltjejen. Hon tycker verkligen om barn! och är direkt mycket öppnare med dem. Så himla gulligt! Speciellt Jacob var en favorit och hon pussade honom jättemycket.

Sedan var vi faktiskt på  två visningar inte idag alls långt härifrån. Usch, lägenheten var så himla fin att jag fick ont i magen, riktig drömlägenhet. Fick direkt den där "här vill jag bo känslan". Vi tror att den kommer gå högt i pris så jag vill inte tänka på den. Men åh, vad fin den var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback