Hemma från Norge


Jag ha haft en helt underbar resa- det enda negativa var att den var allt för kort. Norge är ett av världens vackraste länder och jag inser det nu när jag har flyttat därifrån. Man tar alltid sitt eget land för givet på något sätt. Men i framtiden kommer jag nog att bo där igen. Nu när jag har fått en stuga med sjötomt av pappa kommer jag garanterat vara där oftare. Ja, det är sant! Jag har fått tomten på Sandvattnet!!!

Kommer med stor sannolikhet åka tillbaka någon gång i Augusti- pappa kommer stanna tills slutet av September så då kan vi kan umgås mer. Jag hjälper honom lite med boken han håller på att skriva och han hjälper mig med körningen. Ska städa och göra fint i stugan också. Det är MASSOR som behöver ordnas där. Men allt inom sinom tid. Tänkte börja med panelen framme på huset som är väldigt skadad av all sol, samt fönstrena där och dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback