Avslutning ur en modevetenskaplig synvinkel


Sådär. Nu var Modevetenskapen slut. Igår hade vi sista opponeringen på uppsatsen och sedan partajade vi lite i Humlegården. Var supermys men samtidigt lite sorgligt. Den är lite sentimentala känslan som man får när man liksom vet att det är lite farväl som gäller. Tråkigt att vi inte haft mer sammanhållnining förrän på slutet när vi hade mindre grupper. Pic-nicen igår var egentligen det enda sociala vi gjorde allihop, haha. Rätt sjukt egentligen.

Sedan drog vi med oss ett gäng till Soap- bar och firade sommarlovet lite. Så synd att man pratar och lär känna folk litegrann för att sedan sluta kursen.. Men jag är ändå så himla tacksam för de fina vänner som jag fått!

Så, nu är alltså det här skolåret slut och jag har SOMMARLOV. Vad jag gör till hösten vet jag ju inte helt än, får se var jag kommer in någonstans. Sen ska jag ju planera inför mitt utbytesår (beroende på vilket Universitet jag kommer in på) Men förhoppningsvis om några månader- Los Angeles här kommer jag!!! :]





Bilden jag tog med på första seminariumet- Kate Moss by Mario Testino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback