Festligheter


Vilken lyckad fest! I fredags firade jag mina 20 år med mina vänner och hade STÖRT roligt! Kom inte i säng förrän det var sommarljust ute och klockan visade halv sex.Åh, jag vill ha fest igen riktigt snart!

Igår var det bröllop och vi åkte in och firade brudparet med några vänner. Gustav hade köpt Moët som vi skålade ut och jag såg korteget från Martins axlar. Så himla fina! Sedan åkte vi hem till Therese och Gustav i Solna och åt trerätters middag och drack vin. Det var verkligen en underbar dag som jag kommer minnas!

De fina bilderna har Gustav Stening tagit. Visst är han duktig?


Martin och Hedvig by gstening.

Alva och Hedvig by gstening.

Champagne by gstening.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback