Första juni


DET ÄR JUNI!!!! Jisses vad underbart dt känns! Nu är det alltså sommarmånad. SOMMAR SOMMAR SOMMAR. Åh, jag får pirr i magen : }

Ska äta lunch med mamma på Fåtöljen idag. Vi har blivit lite stammisar där på våra lunch-dejter. Väldigt populärt och bra ställe! Ska nog ta Martin dit någon dag, han brukar alltid klaga på att han får för lite mat, eller "café-mat" som han kallar det. Men på Fåtöljen får man rejäla portioner så även en karl blir mätt!
 
Sedan ska jag kolla lite på träningskläder- behöver ett par byxor. Märkte igår att mina leggins som jag bukar träna i åker ner hela tiden. Kanske ett tecken på att man inte behöver träna var det någon som sa, haha. Nä tror snarare att leggins inte är det bästa att träna i. Ska kolla efter ett par snygga shorts!. :]



Lustig present från mamma. Jag lagar ju inte ens mat till mig själv ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback