Härliga helg


Är helt slut just nu. Har jobbat som visningsvärd på Ringvägen idag och hade supersvårt att hitta dit. Ringvägen är ju Sthlms längsta gata så jag var osäker på exakt var lägenheten låg. Tog fel buss fram och tillbaka (åkte buss och plötsligt var jag på Stureplan?! Panik!)  Hann dock precis tillbaka till Södermalm bara för att upptäcka att huset låg jätte nära lägenheten på söder. Jag har verkligen noll lokalsinne vilket är fan så jobbigt ibland...

Efter jobbet åkte jag till Kungsträdgården och mötte upp Martin & Alva för att fira Sveriges Nationaldag. Vi käkade på Restauragernas Dag och vinkade åt kungafamiljen.

Det har varit en toppenhelg men nu är jag verkligen slut. Var på Collage i fredags och kollade på Sthlm Marathon hela dagen i Rålis med picnic. Nu har jag och Martin har hyrt två svenska filmer som vi ska kolla på- känner för att dö lite i soffan innan helgen övergår till vardag (för er andra då alltså, själv har jag ju sommarlov)


Helin glassar i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback