DIE BRAT DIE


Söndag morgon. Har legat och myst med lilla familjen i sängen hela morgonen... Sen när Martin åkt till innebandyn bestämde jag och lilltjejen att vi ska åka in till stan o shoppa lite :] Får se om jag hittar något!
I fredags hade jag på mig mina nya, höga klackar. Dansade loss på Collage vilket är en väldigt intressant stureplans klubb måste jag säga. Intressant och lättraggat för den som vill ha någon skumpig brat för kvällen. Väldigt mycket löjligt folk om vi säger så... Trodde de där ÖVERDRIVNA äckel- bratsen dog ut i början av 2000 -talet? Non? Collage bevisade motsatsen kan jag säga. Men sen trodde jag ju att emosarna dog ut då också men det gjorde de ju inte heller. Fascinerande hur människor trivs med att leva upp till stereotypen av sig själva. Herregud.  (Jag kommer nog bli portad från Collage efter det här inlägget, haha.)

Nu ska jag shopppa. Kanske en sån här tisha skulle sitta fint? ;)



             Bild lånad av Nelly.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback