Hej vårkänslor


Hej vårkänslor! Trots att det är vansinnigtkallt ute så är det ändå soligt. Åh, jag bara LÄNGTAR till våren mest hela tiden. Tänk er när det börjar komma varma vindar, små blommor här och var, fågelkvitter, vår- jacka och tunna kläder... Snart så!!!

Ska plugga lite nu och sen iväg och gymma. Ska fokusera på magmusklerna idag vilket jag har lite ångest över. Som det ser ut nu har jag typ inga muskler på magen alls, haha. Tycker magen är det svåraste stället att hålla kvar muskler på. Man måste verkligen träna ofta och varierat för att få synliga magmuskler och jag är ju inte direkt något fan av styrketräning. ;}

Bjuder på en bild från helgen av mig och Elin på "Två" i Vasastan.


                                                                   Bild lånad av Andréa Fors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback