Love Village


Snart ska jag och Alva gå en promenad i solen! Hon tycker det är så roligt att skutta runt i Rålis. Hon får passa på för snart flyttar vi ju och då kommer hon få springa runt i Kristinebergs skogar istället ;} Har inte fattat att vi ska flytta förresten. Jag är så himla seg på att förstå förändringar... Gör det inte förräns det faktiskt händer! Men gud vad kul det ska bli... Ser fram emot STÖRRE längenhet, STÖRRE garderob där mina kläder är samlade, kunna spela cello när jag vill, slippa pendla lika mycket, STÖRRE kök att göra mat i (hahahahahaha) Mest ser jag fram emot att få inreda faktiskt! Åh, ska bli så roligt! Ska börja packa nu till helgen faktiskt. :) Sen flyttar vi nästa helg, HELT SJUKT!!!!

Idag ska jag läsa i boken Reconstructing Italian Fashion. Har bara två föreläsningar kvar på den här delkursen vilket jag inte heller riktigt hajat. Gäller att plugga på nu inför tentan... Hoppas att det går vägen med flytten och allt.

Ska unna mig en massage nu i eftermiddag också. Behöver det verkligen! Har inte blivit masserad på länge eftersom min massör slutat. Sen tipsade Mathilda om ett ställe som ligger på Odenplan där naprapat-studenter masserar för ett bra pris. Hoppas de är duktiga :]



"LOVE" från Village som jag ska ha på en hylla över sängen. Fint va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback