m1 Hedvig m1


Okej, jag har VERKLIGEN inga magmuskler känner jag nu. Fick lite panik på gymmet igår när jag insåg precis hur lite muskler jag faktiskt har. Vill inte att det ska vara så, jag vill vara stark och inte så här jäkla klen. Kände mig helt kass faktiskt... Sen när jag kom hem satt Martin och kollade på Kissies blogg vilket bara ökade min irritation och han fick hantera mitt tillfälligt bristande självförtroende:

Jag: Vafan går du in på Kissies blogg hela tiden för?
M: Det gör väl du också..?
Jag: Men det är en annan sak. Tycker du att hon är snygg eller?
M: Nej! Eller... Hon är ju inte ful.
Jag: Nähä? Så du skulle vilja att JAG såg ut så? Så nu får jag göra läppförstoringen alltså..?
M: HEDVIG!!! DU-GÖR-INGEN-LÄPPFÖRSTORING.
Jag: Jo! Om du går in på Kissies blogg igen så gör jag det! Jag SVÄR!

Visst är jag helt sjuk omogen? Haha, stackars Martin...



"I want H- for Hedvig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback