Min prinsessa


Idag har jag haft först haft föreläsning om Mode och Modernism och nu ska jag snart hugga in i boken Fashion under Fascism som ska var utläst till föreläsningen imorgon. Lycka till liksom, haha ;}

Har varit och hämtat Alva på Martins jobb så att han får vara i fred sista timmara. Längtar tills hon kan vara hemma ensam 2- 3 h. så att man blir lite mindre bunden. Men vill heller inte gå för snabbt fram i ensamhetsträningen och traumatisera henne. Hellre öka lite och långsamt då! Så här långt kan man lämna henne ca. 45 min så jag fösöker göra det varje dag och små stunder så ofta som möjligt. Det är det bästa tror jag :]




Lilla prinsessan tycker om att ligga högt så att hon kan spana!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback